مطالب این بخش جمع آوری شده از مراکز و مؤسسات مختلف پاسخگویی می باشد و بعضا ممکن است با دیدگاه و نظرات این مؤسسه (تحقیقاتی حضرت ولی عصر (عج)) یکسان نباشد.
و طبیعتا مسئولیت پاسخ هایی ارائه شده با مراکز پاسخ دهنده می باشد.

  کد مطلب:23049 شنبه 1 فروردين 1394 آمار بازدید:19

پدرم زن ديگري دارد و تنها با آنها رفت آمد مي كند. مدت چند سال است كه آنها را نديده ام هيچ كدام مرا تحويل نمي گيرند، چه كنم؟
{Sيوسف گم گشته بازآيد به كنعان غم مخور# كلبه احزان شود روزي گلستان غم مخورS} {Sاي دل غمديده حالت به شود دل بد مكن # وين سرشوريده بازآيد بسامان غم مخورS} {Sگر بهار عمر باشد باز بر تخت چمن # چتر گل در سركشي اي مرغ خوشخوان غم مخورS} {Sدور گردون گر دو روزي بر مراد مانرفت # دائما يكسان نباشد حال دوران غم مخورS} {Sهان مشو نوميد چون واقف نئي از سر غيب # باشد اندر پرده بازيهاي پنهان غم مخورS} {Sمنزل بس خطرناك است و مقصد بس بعيد# هيچ دامي نيست كانرا نيست پايان غم مخورS} {Sگرچه حافظا دركنج فقر وخلوت شبهاي تار# تا بود وردت دعا و درس قرآن غم مخورS} نامه شما را خوانديم و از شرايطي كه به خاطر بي توجهي برخي افراد به ارزشهاي اصيل انساني و اسلامي براي شما پيش آمده است متاثر شديم از يك سو براي غربت شما و از سوي ديگر براي آن برادران و خواهراني كه به جاي تعهد به ارزشها به افكاري موهوم و جاهلانه خود را مشغول كرده اند. واينگونه درباره رحم كوتاهي مي كنند. با اين همه ما را با شما سخني است. گويند وقتي برادران يوسف قصد افكندن يوسف به چاه كردند چنين خواستند كه جامه او را از تن بيرون كنند تا بهانه اي براي پاسخ به پدر باشد كه گرگ يوسف را دريد و اين پيراهن خونين اوست يوسف شروع به زاري و التماس نمود كه لباس از تن او بيرون نكنند تا اگر مرد كفن او باشد و اگر زنده ماند او را از سرما و گرما حفظ نمايد. ولي آنچه گفت اثر نكرد و هيچيك از برادران به او التفاتي ننمودند بدن او را عريان كردند. ناگاه يوسف را ديدند كه مي خندد تعجب كردند! و علت آن را جويا شدند؛ يوسف گفت من به تفكر خود مي خندم! چرا كه تاكنون مي انديشيدم كسي از من نيرومندتر نيست زيرا كه يازده برادر نيرومند پشتيبان من هستند. اكنون همان برادران لباس از تن من بركنده و قصد كشتن من دارند. آري؛ برادر عزيز! گرچه موانست با خويشان تسكيني بر غربت انسان است. اما تكيه برآنان چندان روا نيست نيكوست كه آدمي تنها برخداوند تكيه كند و با مهر او و دمسازي با ياد او بر غربت و تنهايي خويش فائق آيد. درعين حال اگر شما مصلحت بدانيد ما از طريق دفتر نمايندگي دانشگاه يزد با پدر و يا برادرتان گفتگو كرده و مشكل را به فضل الهي حل مي كنيم. همچنين اگر مايل باشيد آدرس برادر و خواهر خود را براي ما بفرستيد تا ما با آنها مكاتبه كرده و ان شا الله مشكل حل شود. در نا اميدي بسي اميد است پايان شب سيه سفيد است لطفا نظر خود را سريعا براي ما ارسال نماييد.

مطالب این بخش جمع آوری شده از مراکز و مؤسسات مختلف پاسخگویی می باشد و بعضا ممکن است با دیدگاه و نظرات این مؤسسه (تحقیقاتی حضرت ولی عصر (عج)) یکسان نباشد.
و طبیعتا مسئولیت پاسخ هایی ارائه شده با مراکز پاسخ دهنده می باشد.